måndag 4 april 2011

Årets första regn

ja.. som rubriken säger. Igår regnade det, men jag uppskattade faktiskt nederbörden. Sköljer bort damm och fräschar upp luften OCH får bort nästan allt som är kvar av sen seglivade snön!
Snart är det äntligen vår på riktigt!

I lördags var jag med tjejerna hemma hos mig, vi myste och spelade spel, var riktigt trevligt. Måste försöka få tjej-pyjamasparty-kvällen att bli av snart också. Manikyr, frisyrer, sminkning, massage och massa massa mys!

Igår kom Patriks mamma och syster över på en liten fikastund med rulltårta och te :) När dom åkte så drog jag ner på stan för att träffa Emelie och Robin. Vi satte oss på storken med en latte och en liten smörgås. Vid 20.30 var Robin tvungen att åka hem och plugga så jag fick med mig Emelie hem till Patrik så spelade vi kort medan Patrik var kvar på jobbet. Emelie piskade mig i alla spel, fattar inte vad som hände... :P

Idag har jag jobbat, vanlig måndag, dagen går rätt så fort men är fortfarande massor att göra och man är lite anti allt.
Efter det blev det träning med Linda Persson, Step 1. Aldrig mer, tråkigaste jag varit med om. Tränaren var värdelös, hon fick en inte alls peppad till träningen och visade inte stegen ordentligt utan hon tyckte man skulle titta på hur dom andra gjorde om man inte hängde med osv. Nejtack.. Så körde lite styrka och kondition efteråt på gymmet för att få upp humöret lite. Efter det gick jag och fixade sushi åt mig och Helena och mötte upp henne.
Var ett tag sen vi sågs nu, skönt att hon börjar må bättre igen, inge kul att se henne ledsen och nere. Hon förtjänar inget annat än att må super :) <3

Nu blir det lite tv sen sova. Hoppas alla haft en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar