måndag 28 februari 2011

Ljusblåa blomljus

Hittade jättesöta blomljus inne på indiska idag, blev en stor och två små, tillsammans med två underlägg och 4 kronljus i turkos.

Var även in på Ohlsons tyger, egentligen för att leta gardintyg. Men kom därifrån med tyg för två prydnadskuddar istället, totalt 65 kr. Tyckte jag var överkomligt ;) "Skiss" på hur resultatet blir:

Köpte, på tradera, en JÄTTEFIN lampa som ska få pryda mitt vardagsrum, vad tycker ni?

Har bokat in nästa vecka för shopping och förberedelser för make-over av vardagsrummet, hoppas på att bli klar samma vecka,
det som kan sacka ner mig är målningen av möblerna.
Ska fråga mamma om råd vad gäller det tänkte jag.

Imorgon ska jag, innan jobbet, köpa ny väst och tröja (arbetskläder) då dessa är så otroligt slitna.
Hoppas alla haft en bra dag!
6 månader, 6 dagar.
8 månader.

1 kommentar:

  1. Kul att piffa till :) får se när jag var tid till.det då... i sommar kanske! :p idéerna och drömmarna finns ju sedan länge :p kramar

    SvaraRadera