söndag 13 juni 2010

Ny blogg

Jag har, som ni nog förstår, bytt blogg till denna istället :)

Har fått hjälp av Ylva-Li att fixa designen på bloggen. SÅ snygg! Passar mig perfekt!

Står på jobbet för tillfället, slutar om 1 timme och 50 minuter.
Då tänker jag cykla till centralstationen och köpa tågbiljett inför imorgon då gänget ska åka till GrönaLund!!!
Hoppas att vädret håller i sig bara, lite trist om det regnar. Så snälla, undvik att döda spindlar idag.

Pappa fyller år idag också, närmare bestämt 43 år! Nästa år är han exakt dubbelt så gammal som mig, coolt!
Så Stort Grattis farsgubben på din födelsedag! <3

3 kommentarer:

  1. Åhh gud vad fin den blev!:D Så MALIN!:D Visst är hon duktig Ylva-Li?:D:D

    SvaraRadera
  2. Vad kul att se att du börjat använda den! Ser små detaljer som jag måste rätta till. (ett moln är avkapat t.ex)

    SvaraRadera